Resultat skisse-o-mania 12

Da var avstemningen av skisse-o-mania 12, den siste skissen i den konkuuransen over. Jeg var så heldig å komme til finalen med bidraget mitt denne gangen og endte på en 2. plass. Tusen takk til alle som stemte på meg! Jeg er super fornøyd, og det har vært en utrolig morsom konkurranse å delta i. Nå er jeg virkelig spent på hvilken plassering jeg får totalt i konkurransen. Kan jo håpe på en 4. plass. Hadde vært artig om det ble flere runder av denne typen konkurranse for det passet meg veldig bra. Dette var mitt bidrag i den siste runden.

Bildene er fra ferien vår i Dubaii november i år. På hotellet i Fujairah var det et stort lekeområde med blant annet husker. Vi var der en ettermiddag med Emilie og storkoste oss.

4 kommentarer:

  1. Hei hei!!!
    Gratulerer så mye med 2.plass.Så moro!!! Stemte på deg jeg,og ikke syntes jeg at den som vant var finest.Ikke helt min stil,så for meg var det du som var nr.1!!!!
    Gleder meg til treff den 15.!!!

    SvarSlett
  2. Jepp - denne fikk min stemme også. Virkelig nydelig! Du har en flott stil Camilla!

    SvarSlett
  3. Nydelig løsning av skissen :) Den fikk min stemme.

    SvarSlett
  4. En liten tur innom for å hilse på og ønske deg en riktig god jul!

    SvarSlett