Noen LO`er

Da var første runden av skisse-o-mania på scrapping.no overstått. Det ble ingen pall plassering denne gangen, men det var ikke forventet heller. Denne LO`en var litt sånn for å komme i gang igjen etter en lang pause i julen. Resultatet ble jeg sånn passelig fornøyd med selv. Bildene er herlige og det er jo det vesentligste.



I tillegg leverte jeg et bidrag i skisse konkurransen på minneriket i gruppen "alt det andre", da LO`en min ikke hadde chatterbox eller basic grey papir. Layouten er fra årets pepperkakebaking og er ganske enkel. Jeg har brukt papir fra Crate paper og for første gang prøvd meg med Bazzill sin nye kraft kartong. Vel, her er ihvertfall resultatet.

'

I går var jeg i utdrikkningslag til min kusine og det var kjempe moro. Vi spilte blant annet curling på snarøya og det var helt ufattelig morsomt. Hadde aldri trodd at det skulle være så gøy. Vi ble delt i 4 lag og spilte en serie. Mitt lag ble til slutt vinnere av hele serien og det var utrolig morsomt!!! Brudens lag havnet på jumboplassen og var strålende fornøyd med det. Det var uannsett et kjempe morsomt tiltak og anbefales på det sterkeste. Vi holdt på i 16 timer og hadde det helt strålende hele dagen.

Som et minne til bruden skulle alle deltagerne ha med seg bilder, hels av en opplevelse/et minne de har sammen med henne og så skulle alle sammen lage en LO med dette. Disse skal samles i et album som bruden skal få på bryllupsdagen. Da bruden ikke har adressen til min blog, enda er det ikke noe fare for meg å skrive dette her og heller ikke noe fare for å vise dere mitt bidrag til dette albumet. Bildene er fra en jentetur vi hadde sammen i 1999. Vi var 5 jenter som dro til Gozo i 3 uker på en skikkelig JENTETUR, med alt det innebærer....



Vel, i dag skulle jeg egentlig vært på jobb og jobbet overtid men formen er alldeles ikke bra, så jeg må nok holde meg hjemme så jeg klarer en hel uke med masse overtid neste uke. Skulle egentlig spilt håndball kamp i kveld også, men jeg blir nok mest sittende på benken med den formen jeg er i nå. Bihulebetennelse, streptokokker og halsbetennelse siden nyttårsaften som jeg rett og slett ikke får bukt med. Håper det inderlig skal gi seg snart nå for jeg er lei av å ikke være i form!!!

Ønsker ellers alle sammen en riktig god helg videre!!!

1 kommentar:

  1. Flott layout du hadde med i skisse runden!!!! Likte også godt pepperkake layouten din til minneriket!

    God bedring, håper formen blir bedre snart!!

    Heidi

    SvarSlett