Da var det en stund siden jeg har oppdatert noe her. Har vært uten nett hjemme en ukes tid og hatt det veldig hektisk på jobb så det er vel noe av årsaken.

Har levert bidrag til runde 5 og 6 i skisse-o-mania på scrapping.no. Det ble ikke noe finaleplass noen av gangene, men det var svært nære i runde 5 med Lo`en Klatre. Tusen takk for alle stemmene! Denne var jeg veldig fornøyd med selv også, så det var morsomt. Til sjette runden lagde jeg LO`en "enda en ny lue". Fristen for runde 7 er ikveld og jeg har allerede levert så jeg gleder meg til avstemningen som kommer i morgen. Skissen denne runden var skikkelig kul, men jeg ble ikke 100% fornøyd med mitt bidrag. Det var en ganske enkel skisse så det blir spennende å se variasjonene. Skissen i runde 7 ser du under.



Leverte 3 bidrag til the M Game på minneriket i Januar. Ble egentlig ikke særlig fornøyd med noen av dem, litt hurtigscrapp, men det får bare være.

3 kommentarer:

  1. Flotte alle sammen camilla!!!!!! Du er kjempeflink til å velge farger som passer til bildene dine, samt å variere oppsett etc. Tror det må være en STOR opplevelse å bla igjennom albummene dine!!!

    Heidi

    SvarSlett
  2. Her var det jammen skjedd ting siden sist ja. Virkelig flotte LOer - digger stilen din!

    Ha en flott helg!

    Hege

    SvarSlett
  3. Hei snuppa,og takk for hyggelig hilsen i forbindelse med lansering av bladet Vi Scrapper!!
    Veldig spennende prosjekt altså!!
    Tar av meg hatten for loène dine, mange lekkre bidrag!!! Tar gjerne imot bidrag til bladet også!!!:)
    KLEM!!

    SvarSlett