Jeg har fått sisten av både Hege og Hetal

Her er reglene:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Her er 6 rare ting om meg:
1. Jeg spiser ikke kylling fordi jeg synes fugler er ekle dyr.
2. Når jeg spiser pastiller tar jeg alltid 3 eller 4 av gangen. Svupp, en eske er borte på null komma niks!
3. Må alltid bruke laaang tid i dusjen på å skylle ut shampo og balsam. Har fobi for at det er såperester igjen i håret.
4. Jeg bruker salve for såre brystvorter som lebepomade (pure-lan)
5. Spiser aldri frokost før jeg har vært opp noen timer, men kan gjerne snoke en sjokoladebit rett etter at jeg har stått opp.
6. Jeg er super mørkeredd og hvis jeg er alene hjemme blir alle dører låst og alle vinduer lukket (tør ikke engang ha oppe soveromsvinduet hvis jeg er alene hjemme på kvelden)

Da sender jeg sisten videre til Linda, Linda, Anette, Kine, Anita og Sonja.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar