Litt layouter

Da var det en liten stund siden jeg har oppdatert med noen nye layouter her. Jeg fikk kastet sammen et bidrag til 9. runde i skisse-o-mania som jeg ble sånn delvis fornøyd med. Har brukt Basic Grey Blush serien for første gang og en kartongfarge jeg aldri før har brukt tror jeg.
Resultatet kan dere se her:



Runde 10 ligger ute til avstemningen nå og der var skissen dobbel. Jeg liker i utgangspunktet dårlig doble skisser, men denne var veldig enkel og ga stort rom for kreativitet så det gikk ganske greit. Ble litt hastverk med den også da jeg var på hyttetur med håndball laget i helgen som var.
Skissen kan dere se her:
Skissen til runde 11 ble lagt ut på mandag, men jeg skal på hyttetur denne helgen også, så det spørs om jeg rekker det. Skal ihvertfall prøve så får vi se om jeg klarer å få til et bidrag. Skisse denne gangen var ihvertfall enkel, men ganske detaljert. Dere ser den under her:


Jeg deltok også i DIVA konkuransen for februar på scrapping.no med disse layoutene. Jeg havnet på en 3. plass og det er jo veldig bra. Tusen takk for alle stemmene!!!









2 kommentarer:

  1. Flotte layouter du legger ut her Camilla!! Liker den "Full fart pa sklia" veldig godt...farger for meg vet du. ;O)

    Ha en fin helg.

    Heidi

    SvarSlett
  2. Så nydelig Blush LO! Jeg liker de papirene så godt!
    Gratulerer med 3.plassen i divakonkurransen! Skjønner godt at du kom så høyt opp -nydelige layouter du hadde med!
    Ønsker deg en fin uke! :)

    SvarSlett