Jeg er tilbake!!!

Nå er det veldig lenge siden jeg har både scrappet og oppdatert noe her. Jeg har hatt en liten pause da det har skjedd mye i livet mitt de siste par månedene. Noen ganger tar livet en helt ny vending og man havner i en situasjon man definitivt ikke hadde trodd man skulle havne i. Den hverdagen man er vant til blir snudd helt på hodet. Dette har skjedd meg da jeg i november bestemte meg for å flytte. Jeg trengte pusterom og tid for meg selv en periode. Nå er det klart at jeg og mannen min skal skilles. Bruddet er permanent. Det har vært en tøff periode med mye følelser og det har så vidt begynt. Nå venter nye utfordringer...

I denne perioden har scrappingen blitt nedprioritert, jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til å være kreativ. Nå har jeg så smått kommet igang igjen og det er god terapi å scrappe bilder av min herlige, skjønne og fantastiske datter. Selv om veien videre kommer til å bli tøff og det fortsatt er mange hindre som skal overkommes er jeg klar. Jeg kjenner at jeg har tatt en riktig avgjørelse og jeg har mange venner rundt meg som støtter meg i denne tiden.

Jeg har meldt meg på minnopol på minneriket, som jeg også var med på ifjor, og det tror jeg kommer til å bli supermoro!!! Jeg har også bestilt meg tur til Paper&Co show i Paris i oktober sammen med en hel haug andre scrappedamer og det skal bli så vanvittig moro!!! Jeg gleder meg som en liten unge allerede!!!

Jeg har som sagt kommet smått igang med scrappingen igjen og bidro med et bidrag i romjulskonkurransen på minneriket og i første runden av skisse-o-mania på scrapping.no

Her er mine bidrag:
romjulskonken på minneriket
skisse-o-mania 1 på scrapping.no

14 kommentarer:

  1. Hei og godt nyttår til deg! Leit å høre at du har hatt det litt tøft. Men det går seg jo til, og siden du vet du har gjort det rette, så vil nok livet bare bli bedre. Lykke til i alle fall!! Nydelige LO´er forresten!! Klem, Ellen*

    SvarSlett
  2. Det var en trist nyhet, men virker som om du føler du har tatt et riktig valg og det er vel det viktigste. Lykke til videre.
    Kjempefine LOer! :) *klem*

    SvarSlett
  3. Hei!
    Det virker som du har tatt et tøft, men riktig valg.
    Stå på! Lievet kan jo bare bli bedre fra nå vel!

    KLem**

    SvarSlett
  4. Ville bare gi deg en klem!

    SvarSlett
  5. Du er utrolig sterk Camilla, det beundrer jeg deg for. Tenker at livet ditt blir bedre etterhvert og du er jo veldig flink til å finne de små gleder og gjøre de store. Jeg skal også til Paris!!!-gleder meg!!!
    Stor klem!

    SvarSlett
  6. Så kjekt å se liv i bloggen din igjen - har kikka litt inn her innimellom. Men det var jo ikke noe kjekt å lese hvorfor du har hatt en pause fra den. Håper det går bra med deg oppi alt *klem*. Nydelige LO'er fra deg som vanlig. Digger stilen din!

    SvarSlett
  7. Huffameg Camilla - ser ut til at du har hatt en tøff tid ja. Det er aldri lett å gå gjennom brudd; samme hvor enige man er eller hvor riktig det føles. Jeg ønsker deg alt godt!!!

    Når det er sagt; jeg har savnet å se LOer fra deg. Ble veldig glad da jeg kom hit inn i dag og fant nye LOer og beundre.

    Klem

    SvarSlett
  8. Huff da Camilla, kan godt skjønne at du har hatt en tøff tid nå ja. Men du virker jo til å være ei dame med bein i nesa og klar tanke, så dette kommer du nok seirende ut av tenker jeg. Bare dere vet hva som var riktig å gjøre.

    Du, Mer igjen?LO'en din, den er så utrolig genial flott at det er rått, bildet er jo absolutt med på å gjøre den til en ener uten tvil...lekkert!!! Ha ei god helg...klem

    SvarSlett
  9. Du er herved utfordret - sjekk bloggen min for mer info:)

    Klem Pilfinken

    SvarSlett
  10. Hei og hopp. Utfordring til deg i bloggen min. Ha en fortsatt fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  11. Utfordring til deg i bloggen min!

    SvarSlett
  12. Hei Camilla.

    Masse nydelig å se på i bloggen din, men også veldig trist å høre om deg og mannen.

    Har utfordret deg jeg også, så nå har du tre strake her...

    Lykke til videre med både dette og hint...

    SvarSlett
  13. Venter på nye spennende ting i bloggen her jeg :-)

    Ha en fin fastelavens søndag :-))

    SvarSlett
  14. Så skjønn den pepperkakeLOen var. Helt nydelig.

    SvarSlett