Snart sol & sommer ...og et lite ferietips

Nå nærmer det seg ferie for oss, eller vi har vel egentlig hatt ferie i 5 uker nå, men sol og varme i Bulgaria står for tur og det kjenner jeg skal bli veldig deilig. Litt spent på ferie med lille gullet siden det er så lenge siden sist jeg var i varmere strøk med så små barn, men jeg tror det kommer til å gå veldig fint.

Det er mye som skal tenkes på, og en god del ting som skal forberedes når man skal reise utenlands. Klær skal velges ut, strykes og pakkes til hele familien, førstehjelpsskrinet skal gjennomgås, og alle de små tingene man må huske på som solkrem, solbriller, solhatter, UV drakt, kamera, minnebrikke, ladere, videokamera, pass, toalettsaker, leker, mat og bleier til minstemann osv osv... Det er tusen tanker i hodet mitt akkurat nå så jeg må nok bare begynne et sted og skrive lister, det pleier å hjelpe.

Når det gjelder underholdning på turen, som forøvrig også må planlegges så er vi blitt utrolig glad i Ipaden. Den er rett og slett genial for hele familien. Lille gullet kan se på drømmehagen, store gullet kan høre på lydbøker, spille spill og se på film og mor kan lese interiørmagasiner. Der kommer nemlig ferietipset mitt inn. Har du ikke testet ut det nye interiørmagasinet Trendenser så er det på tide. Trendenser er et interiørmagasin som er utviklet for Ipad av en av Sveriges største interiørbloggere. Jeg synes tanken er helt genial og ikke minst veldig lettvint. I love it!

I tillegg er vi blitt avhengig av Spotify på tur. Vi har med oss en liten dockingstasjon og med offline spillelister i Spotify er feriemusikken tilgjengelig både på stranden, på flyet og på hotellrommet. Rett og slett helt genialt!


God Sommer ønskes dere alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar