Knust kamera


Mandag morgen og en ny uke er i anmarsj. Har blitt lite blogging den siste uken for her har den nye hverdagen tatt litt over. Det er litt av en overgang å gå fra hjemmeværende i barselpermisjon til plutselig å skulle opp klokken 05.30 hver dag for å reise på jobb. Jeg klager ikke altså for det er fantastisk å være tilbake på jobb med hyggelige kollegaer og mange spennenede prosjekter foran meg, men foreløpig litt uvant og det blir ikke tid så mye annet utenom.

I tillegg har vi nå vært uten kamera i hele 2 uker. Fotosekken vår ble nemlig kjørt over av en buss på vei hjem fra Bulgaria. Utrolig trist da vi bruker kameraet vårt masse hele tiden og nå føler oss veldig hemmet uten. Vi holder på med forsikringsselskapet, men det skal visstnok ikke være så enkelt. Det meste av utstyret ble helt knust, men et par av L objektivene er sendt inn til Canon for å se om de kan repareres.

Det jeg kjenner jeg er mest stresset over er at lille gull sin 1 års dag nærmer seg med stormskritt og jeg ikke har noe kamera for å forevige dagen. Det liksom ikke helt det samme å ta bilder med Iphonen selv om den i mange tilfeller fungerer som et ypperlig tilskudd til speilrefleksen.

Her er et bilde tatt med Iphone av det overkjørte kameraet:


Vel, jeg håper forsikringsselskapet tar til fornuft og at vi får en løsning på dette i snarlig fremtid.

Fin uke ønskes dere alle :-)

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar