Colours

Farger er utrolig moro og det finnes en hel jungel av dem. Når man skal bestemme seg for farger til et helt hus kan det fort bli litt overveldende. Mange detaljer å ta hensyn til for at det ikke skal bli feil.

Jeg hadde sett for meg veggfarger i en nøytral gråtone, men nøytral grå passer ikke så bra mot Bomull som er standardfargen vinduer, dører og lister leveres i. Vinduene er satt inn allerede så de får jeg ikke gjort så mye med, men jeg kan fortsatt bestille dører og listverk i annen farge. Men da er spørsmålet om det igjen blir feil mot vinduene.

Den vanskelige jobben er å finne farger til veggene som harmonerer både mot vinduer/dører/listverk, men også mot fliser og kjøkken og forøvrig resten av interiøret.

Den øverste grå paletten viser de nøytrale gråfargene jeg i utgangspunktet hadde sett for meg å bruke, mens det nederste bildet er gråfarger som står bedre mot Bomull, siden det er litt mer gult i fargene.



Jeg skal fortsette å fundere litt på farger denne søndagen så får vi se hva resultatet blir til slutt.

Ønsker dere alle en fin fin søndag!

//Colours are fun, but also difficult. Which one to choose so it will be in harmony with other details in the house, that is the big question//

1 kommentar:

  1. Masse lykke til!!!

    Det der er jammen ikke lett, Camilla ;-)

    Men med din smak blir det nok strålende !

    SvarSlett