VÅRENS NYHETER FRA SÖGNE HOME

På Gave- & interiørmessen var jeg innom mange fine leverandører. 
Jeg synes det er veldig spennende med norske leverandører, 
og en av de jeg besøkte på messen var Sögne Home

Firmaet kommer fra Søgne på Sørlandet og de tre gründerne Kristin Vassnes, 
Linda Olsrud og Wibeke Klungland hadde sin debut på messen i 2012. 

Stilutrykket er røft, med et tidsriktig nordisk formspråk. 

Dette er et firma som satser sterkt på produktutvikling og kvalitet 
og jeg er overbevist om at vi kommer til å se stadig mer av disse i 
det norske interiørmarkedet fremover. 

Her er noen bilder jeg tok på messestanden deres :-)


En ny serie i mangotre var en av nyhetene som kommer denne våren. 
Utrolig lekkert sammen med sort og hvitt. 


Klassisk hvitt porselen sammen med trebestikk i bambus er utrolig lekkert. 



Sögne har stilige puter for enhver anledning og et knallgult 
pledd var et lekent innslag i vårens kolleksjon.



Denne våren har Sögne utvidet sitt sortiment med en ny produktgruppe, nemlig BAD. 
Her finner du lekre håndklær og produkter i mangotre.


 Images: Camilla Engelstad


// Pictures from the norwegian design company Sögne Home 
taken at the Gift- & Interior Trade Fair in Norway. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar