STROPP STYLING WITH BY LASSEN




Som jeg nevnte i forrige innlegg var jeg så heldig å få style STROPP By Lassen hos Verket Interiør i forrige uke. Det var et fantastisk morsomt event hvor kreativiteten fikk fritt spillerom. Merket at hodet fortsatte i mange timer etterpå med mange flere ideer.


Jeg stylet sammen med superflinke Anette Willemine (bloggen hennes er vel verdt et besøk). Når man jobber i team og på deadline må man tenke raskt og finne en stil begge er komfortabel med. Det gikk veldig bra, og var både morsomt, inspirerende og utfordrende på en gang. 




Vi startet med hallen og valgte sort og pudder rosa som fargetema. Elsker kombinasjonen
av disse fargene og med en liten dose grønt blir det akkurat passe fresht.



På den andre stasjonen stylet vi en stueløsning med nude stropp. Vi valgte å lage en lesekrok med den nydelige Saxe-stolen i samme nude skinn som stroppene. Det naturlige skinnet i disse produktene endrer farge med årene og blir mørkere.


Jeg venter fortsatt på nytt kamera så alle bildene fra dette eventet er tatt med mobilkamera, derav den litt dårlige kvaliteten. Håper jeg snart har nytt kamera i hus!


// Pictures from the styling with By Lassen that I did last week. It was so much fun to style the STROPP in two different environments. I worked together with a very talented blogfriend. This I could do anytime again. My head floates over with ideas and I am looking forward to use the STROPP in my own house //

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar