Har fått scrappet litt i kveld

Etter ferie med ingen scrapping fgikk det litt tregt å komme igang igjen. Jeg fikk imidlertid levert et bidrag til skisse-o-manias runde nr. 11 på scrapping.no som jeg lagde nå i kveld. Brukte et herlig bilde av Emilie fra dubai turen. Kan ikke si at jeg ble superfornøyd med denne akkurat for jeg synes det var en litt vanskelig skisse, men vi får se. Da har jeg ihvertfall levert et bidrag og kommet igang med scrappingen igjen.


Minnopol konkurransen på minneriket er nå over og det gikk dessverre ikke kanonlaget sin vei i finalen. vi tapte hårfint for trillebårene. Oppgaven var å bruke MASSE kontorrekvisita på LO`en. Bidraget mitt kan du se her. Det har vært en utrolig morsom konkurranse og jeg tror det er flere enn meg som håper på en ny runde. Denne LO`en handler om arbeidsplassen min idag og er tiltenkt BOM albumet jeg egentlig ikke har begynt på enda, men her fikk jeg et lite spark bak og har dermed fått laget ihvertfall en. Så får vi se om jeg klarer å følge det opp da.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar