Nytt år - nye muligheter


Da var 2006 over og vi har entret ett nytt år, 2007. Det har blitt lite, eller det vil si ingen scrapping på meg i julen. vi har hatt fullt opp med besøk av familie og venner noe som har vært kjempe koselig. Jeg starter det nye året med 2 skisser faktisk. Den ene er en skissekonkurranse på minneriket hvor man kan levere bidrag i 3 ulike grupper. Mitt bidrag er i gruppen "alt mulig" da jeg ikke har brukt CB eller BG ark. Skissen ser slik ut





På scrapping.no har de kjørt i gang en ny runde av skisse-o-mania som skal gå gjennom hele året. Det blir veldig spennende. Har fått levert ett bidrag der også nå. I tillegg tar jeg frisk sats på VIP status for 2007. Bør klare 100 LO`er i 2007!
Her er skissen i første runde av skisse-o-mania ihvertfall

4 kommentarer:

  1. Hei Camilla!!!
    Ser du liker skisser du også!!!
    Har sendt inn nr.1,som er til avstemming i kveld,så det blir spennende!!
    Har allerede vært på årets første treff,så du må bare plinge så kommer jeg gjerne!!
    Klem fra Nina!

    SvarSlett
  2. svarer deg her jeg.
    Privat treff var en god ide.Kan sende bort mann og barn en kveld jeg ;)
    Sy sammen i ps har jeg klart å lære meg. Stadig noe nytt på pc`n jeg må lære meg!!
    CC`n er et kapittel for seg. Har ikke hatt tid eller ork til å sette meg inn i den enda. Gruer meg liksom litt der. Vi er litt slitne om kvelden da knerten har lagt seg,og mannen er litt småsur om dagen ;)
    Må gjerne hjelpe meg med den altså!!
    KLEM

    SvarSlett
  3. Hei camilla. Innom for å ønske deg et godt nytt år. Flotte skisser - jeg er en skisseelsker jeg også:-)

    Ha det fint!

    SvarSlett
  4. Hei Camilla!!
    Innom for å ønske deg en fin lørdag, og håper at formen din er bedre!!
    KLEM Nina!

    SvarSlett