Da var helgen over igjen og en ny uke igang. Denne helgen har det skjedd mye, og den startet veldig bra med treff på Papertrends på fredag. Det var super koselig å møte så mange kjente. Jeg hadde også fått med meg søsteren min så vi hadde en ordentlig jentekveld mens fedrene var hjemme med barna. Vi feiret også bursdagen til Nina som ble 40 år på lørdag. GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!

Tone hadde ordnet med en flott rosa marsipankake som smakte helt nydelig :)
Jeg var også veldig kreativ til treff å være, for jeg fikk laget hele 3 layouter. WOW!!! Det er jo virkelig å overgå seg selv. Den ene var utfordringen for kvelden som var en nydelig LO av Nina. (Litt ære på bursdagsbarnet). LO`en ser du her.
Min versjon kommer så snart jeg har fått scannet den. I tillegg fikk jeg laget et bidrag til skisse-o-mania runde 16 på scrapping.no og en LO til som først kan vises frem om et par dager.


Mitt bidrag i runde 15 på skisse-o-mania kan jeg imidlertid vise dere nå, for avstemningen er nå avsluttet. Det ble en enkel LO fra meg denne runden, men jeg synes egentlig den ble litt fin også. Trenger liksom ikke alltid å være så voldsomt. I tillegg har jeg på denne gravd frem noen Chatterbox ark fra fortiden :)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en topp helg! Og tre LO'er på treff er jammen ikke verst! :)
    Nydelig skiss-o-mania bidrag. Så lekre og fine farger - cb passet jo perfekt her!
    Ønsker deg en fin og kreativ uke! :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig herlig Lo, med spreke farger og søt blomsterpynt.
    Du er jo skikkelig produktiv om dagen :-D

    SvarSlett