Godt Nyttår!!

Da var jul og nyttårs feiringen over for denne gang. Vi har hatt en veldig hyggelig juleferie i år med masse tid sammen som familie. Vi feiret julaften med mine svigerforeldre på hytta på Hafjell og hadde noen fantastisk deilige dager her før vi dro videre til Beitostølen for nyttårsfeiring sammen med gode venner.

Vi har kost oss med masse god mat og hyggelig selskap i hele julen og det ble både skikjøring og mange fine turer i flott vintervær :-)

Nå er hverdagen over oss igjen med skole og jobb. Eller jeg er jo fortsatt hjemme i permisjon med lille Aksel gullet og storkoser meg med han. Litt planlegging av hus og interiør er det også om dagen og nå er det mye som skal på plass i løpet av den neste uken. Jeg må bestemme meg for kjøkken og baderomsløsninger, hvilken type parkett - er sånn i tvil om jeg skal velgen en enstavs parkett med fas eller en tostavs uten fas. Jeg vet helt sikkert at jeg skal ha Eik med matt hvit lakk. Jeg må også bestemme meg for alle armaturer, dusjløsninger og alt som har med rørleggeren å gjøre. Heldigvis har jeg noe mer tid på å bestemme meg for farger på maling og hvor alle elektriske punkter skal plasseres, men tiden flyr så det er vel bare å begynne å tenke på det også så fort det andre er i boks.

Det er veldig spennende og morsomt med dette husprosjektet, men jeg merker at det er mye avgjørelser som skal tas og jeg er litt redd for å ta noen som jeg angrer på. Men sånn er det vel... Forhåpentligvis blir det som ikke kan endres på senere bra også må man kanskje bo seg litt inn etterhvert.

Vi går ihvertfall ett utrolig spennende år i møte og forhåpentligvis blir det innflyttning mot slutten av dette året.

Her er en liten collage med bilder fra jul og nyttårsfeiringen 2011

Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar