Vårfølelse




De siste par dagene med strålende sol og varmegrader har gjort at vårfølelsen virkelig har kommet. 
I går var jeg ute på tur med minstemann og det var så utrolig deilig. Vi gikk lang tur og koste oss masse. 

Vi gikk ned til Ask sentrum og var en tur innom jentene på låven. Det er en superkoselig interiørbutikk med masse fine ting. Jeg var på jakt etter en bursdagsgave og fant en super lekker pute og noe herlige lykter. De er pakket pent inn så jeg får ikke vist det frem nå, men skal ta et bilde i kveld etter hun har pakket opp så skal dere få se. 

Gjerdrum er en fantastisk fin plass og i Ask sentrum har vi flere steder det alltid er hyggelig å besøke. Kafèen Hos Naboen serverer fantastisk god lunsj og veldig gode kaker, blomsterbutikken har alltid 
mye fint og jentene på låven har både masse fint interiør til huset, fine skjerf og smykker samt en veldig koselig kafè. Jeg elsker å bo her, det er så fredelig og landlig samtidig som det er kort vei inn til Oslo. Menneskene her er så hyggelige, skolen er fantastisk og naturen er rett utenfor stuedøren. 

Nå må jeg sette meg i sving for å få gjort unna alt jeg skal i dag før kveldens feiring. Ønsker dere alle en fantastisk helg. 

Klem Camilla 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar