Gave og Interiørmessen 2012

På søndag var jeg en liten tur innom gave og interiør messen på Lillestrøm. Der var det utrolig mye flott og masse herlige forhandlere. Man fikk virkelig fyllt opp inspirasjonslagrene for høsten med både interiør og design ideer. Jeg fikk også hilst på noen gamle kjente fra scrapbookmiljøet og det var veldig hyggelig :-) Det var fotoforbud inne på messen så det ble desverre ingen bilder.

Jeg kom over en stand med en utrolig hyggelig og flink dame som designer plakater, kort, matbokser, puter og sengetøy under navnet Sne Design. Det var så morsomt å se for noen av de plakatene hun hadde laget lignet veldig på de jeg selv har designet for barna mine. Men denne damen kunne virkelig design, for hele kolleksjonen var utrolig gjennomført og kjempeflott. Du finner produktene hennes her: Snedesign  Det var flere på messen som hadde slike plakater i sitt sortiment og jeg fikk inntrykk av at dette er noe som har blitt veldig populært den siste tiden. Jeg har jo bare laget mine plakater og kort for eget bruk, men jeg har jo fått noen henvendelser fra familie og venner som har lurt på om jeg kan lage til de også. Kanskje jeg skulle vurdert å begynne med salg jeg også? Vel, tiden får vise. Akkurat nå er det ganske fullt opp på min timeplan med jobb, husbygging og hverdagsliv så veldig mye tid til kreative krumspring blir det desverre ikke.

I kveld skal jeg på Pomp de lux party og jeg gleder meg til å sen den spennende høstkolleksjonen. Pomp de lux er dansk design av barneklær og jeg rett og slett elsker de klærne.

God tirsdag ønskes alle

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar