POMPdeLUX

Høsten er kommet for fullt og tiden er kommet da man tilbringer mer tid innendørs. Denne årstiden er på mange måter en god tid. Varme drikker, puter, pledd og koselige familiestunder. Sommerklærne pakkes bort og noen nye klær finner ofte veien inn, enten til skolestart, barnehagestart eller bare for å fornye høstgarderoben litt.

Når barna skal fornyes har jeg forelsket meg i det danske merket POMPdeLUX. Jeg har handlet der siden de startet opp til min eldste frøken og har alltid vært veldig fornøyd med både kveliteten og utseende. For et par uker siden var jeg på hyggelig homeparty hos en kollega og da ble det lille gullet som fikk litt nytt. I går kom det i posten og jeg gleder meg til å prøve det på han.

Det beste med denne kolleksjonen er at alt matcher og kan brukes om hverandre. Så når man har kjøpt noen plagg kan de mikses og matches til mange ulike antrekk. Her er noen bilder av hva lille gull kommer til å kle seg i i høst :-)


Bildene er hentet fra hjemmesiden til POMPdeLUX og her kan også klærne handles.

God fredag!

Camilla

1 kommentar: