Kjøkken

Etter at vi tegnet om huset siste gangen ble også kjøkkenet noe forandret. Vi har blant annet valgt å ha dør direkte fra hallen og inn  på kjøkkenet for enkelt å kunne sette inn matvarer eller servere barn som er ute og leker. Vi valgte også å åpne opp mellom kjøkken og spisestue for å få plass til en øy som jeg ønsket meg.

Jeg synes det er super vanskelig å bestemme kjøkken. Jeg suger til meg inspirasjon fra interiørblader og blogger, men det er så mye som er lekkert og da blir det vanskelig å velge.

Jeg har fått tegnet en løsning nå med fronten Scala fra Sigdal. Det er en type Herregård, men litt enklere i stilen. Liker denne fronten veldig godt, men synes også helt minimalistiske grepsfrie kjøkken er utrolig lekre og da kommer valgets kval snikende.

Også ikke minst dette med benkeplate. Stein, heltre,laminat..... design versus praktisk, lyst versus mørkt også videre...

Hva ville du valgt for kjøkken om du skulle hatt nytt?

Her er noen bilder fra det kjøkkenet jeg har fått tegnet nå, hva synes du?





 
Jeg vurderer å trekke den benken helt bort til endeveggen istedenfor det vitrineskapet som er tegnet inn nå. Også vil jeg ikke ha det "utstikket" der platetoppen er er tegnet inn, men kunne godt tenkt meg dypere benkeplate hele veien. Kjenner også at jeg er litt usikker på det vitrineskapet som går ned på benken.
 
Har du noen innspill, kom gjerne med de?  

 
Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar