Da har jeg endelig fått scannet den LO`en som jeg snakket om i forrige innlegg. Det ble en veldig kjapp og enkel LO. Tror jeg brukte ca. 1 time, noe som for meg må være all time high rekord for hvor fort jeg har laget ferdig en LO.
Messa nærmer seg nå med stormskritt og jeg gleder meg utrolig mye til å shoppe til krampa tar meg eller visaen brenner opp.... Gleder meg også veldig til treffet på Papertrends etterpå. Da kan jeg boltre meg med alle godsakene jeg har handlet og få hilst på masse nye mennesker jeg kun kjenner gjennom nett. Svigermor er barnevakt for Emilie i helgen så jeg skal bare nyte å være på treff og tenke at jeg kan sove lenge på søndag morgen. Det skal bli så utrolig deilig!!!
Vel nå er det vel sengetid snart for jeg skal som vanlig tidlig opp på jobb imorgen. God natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar