Ja, da skiftet været her i Oslo ihvertfall. Idag har det vært overskyet, vind og regn. Håper det ikke er så altfor lenge til sommerværet kommer tilbake. Litt scrapping er det blitt i det siste. Jeg lagde en LO av årets 17 mai bilder som jeg egentlig ble ganske fornøyd med. Disse bildene er jo alltid så vanskelig å scrappe.
Til helgen skal jeg på håndball cup i Larvik og det gleder jeg meg til. Spille litt kamper igjen og masse sosialt sammen med resten av jentene. Det må jo bare bli bra.
Var kjempelei meg for at jeg ikke fikk vært med på Tønsbergtreffet som var nå i juni, men det kræsjet med 10 års reunion siden jeg var russ og noen andre avtaler. Men, vi får ta det igjen senere. Det skal jo være et nytt treff der i november så jeg tenker at jeg satser på å være med da.
I tillegg er det jo sommerfest på Papertrends med jentene fra Minneriket og det kommer til å bli kjempemoro. Gleder meg massse allerede for det er jo ikke lenge til i det hele tatt.
Her er layouten fra årets 17. mai:

Denne skulle være til skisse-o-mania på
scrapping.no, men så glemte jeg helt å sende
den inn etter at forumet åpnet igjen.

Denne ble laget til skissekonkurransen på papirprat:


3 kommentarer:

  1. Hei hei!!
    Så produktiv du har vært i det siste da!!!Kjempelekkre!!!
    Her er det slow motion etter Tønsbergtreffet har jeg dårlig med produksjon.-Og uten pc og kamera er inspirasjonen ikke tilstede.....
    Men etter en god sommerferie kommer jeg sikkert sterkere tilbake!
    Ønsker deg en god sommer Camilla!!!
    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Så nydelige LOer. Jeg likte den 17. mai LOen knallgodt. Hmm...spørs om ikke det oppsettet passer til mine bilder fra samme dag også *stjeler*;-)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Heisann!!

    Så utrolig flott 17.mai LO du har laget.

    Ha en flott dag videre!!

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett