Huff, jeg er visst en dårlig blogger om dagen. Må se å skjerpe meg litt å få oppdatert her litt oftere. 17 mai har passert for lenge siden og jeg har ikke engang lagt ut noen bilder fra dagen. Vi var i Oslo hele dagen og det er jammen lenge siden jeg har vært i byen på 17. mai. Tror sist var for 10 år siden når jeg var Russ. Emilie storkoste seg og synes det ekstra stas å ta toget inn til byen. vi tenkte det var best å parkerer bilen hjemme denne dagen og det gjorde vi rett i. Vel her kommer en liten collage med bilder fra den store dagen:
Litt scrapping har det også blitt tid til. Har laget et par bidrag som jeg har sendt til Vi Scrapper. Noen andre er til div. konkurranser som ikke har blitt publisert enda, men jeg har da noen jeg kan vise frem.
Denne laget jeg til en konkurranse på minneriket der vi skulle scraplifte en annen på forumet. Jeg skulle lifte en LO av lotten og resultatet ble denne:
Denne hadde jeg med i første utgaven av Vi Scrapper!
Denne ble laget til en utfordring på et treff på Papertrends

2 kommentarer:

  1. Takk for hilsen i en nedstøvet dagbok! Flere som har dårlig samvittighet for dårlig oppfølging av bloggen her:-)

    Ja vi hadde et innbrudd hjemme,og du kan tro det var mye de fikk med seg!!! Så innstalleringa til pc`n var jo helt bortkasta,for nå er jo den borte!!!

    Leit at du ikke kommer til Tønsberg da.....håper vi sees snart! Klem!!

    SvarSlett
  2. Flotte layouter Camilla!!!! Håper vi snart ses på treff igjen!!! (Vi hadde det jo gøy sist!)

    Kos deg i sommer varmen!!

    Heidi

    SvarSlett