Fotoshoot i skogen

I dag er lille Aksel blitt 4 uker allerede. Utrolig så fort disse ukene har gått. Synes ikke det er lenge siden vi kom hjem fra sykehuset. Vi koser oss veldig om dagen og i natt sov lille gullet fra tolv til åtte så da fikk mor noen etterlengtede timer med søvn også :-)

Med det strålende høstværet vi hadde i slutten av uken måtte jeg benytte anledningen til å prøve å få tatt noen fine bilder av Aksel ute. Jeg fant desverre ikke helt det location jeg hadde ønsket meg, men vi klarte da å få tatt noen bilder allikevel. Hadde egentlig sett for meg enda mer høstfarger og løv. Satser på at det blir noen flere fine dager så kanskje anledningen byr seg til å prøve en gang til.

Jeg fotograferer med et Canon 7D speilreflekskamera og på disse bildene brukte jeg et Canon 50mm 1,4 objektiv.








Ha en fortsatt strålende søndag!

Camilla

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og så skjønn liten gutt! Kos deg og nyt babytiden! Den går så raskt!
    *klem*

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder, Camilla :-) kjempefin komposisjon og ide....
    Og ikke minst, for en skjønn gutt :-) håper du har bra i mammapermisjon ;-)

    SvarSlett