Refleksjon

Nå har vi overtatt leiligheten som skal være hjemmet vårt frem til husbyggingsprosjektet er ferdig. Det er en 3 roms leilighet på 65 kvadratmeter. Der skal vi bo alle fire så det gjelder å møblere sparsommelig og tenke nøye igjennom hvordan vi innreder for å utnytte plassen maksimalt.

Vi har nå begynt arbeidet med å male hele leiligheten, eller rettere sagt er det svigerfar og min kjære som har begynt på arbeidet. Fargen vi har valgt er Lady Refleksjon. Det er en nyanse av hvitt med litt grått i seg. Jeg er veldig spent på hvordan denne vil gjøre seg på veggen i den lille leiligheten, men jeg har tro på at det kan bli veldig fint.




På inspirasjonsbildet over er det brukt Lady Refleksjon på veggen og gulvet er malt med Lady Marrakesh

Jeg er igang med å planlegge hvilke møbler som skal få være med inn i leiligheten og hvilke som må settes på lager. Jeg har laget en plantegning av hele leiligheten og prøver meg frem med forskjellige møbler og ulike plasseringer. Noe nytt må vi nok også kjøpe, men vi må prøve å begrense det til så lite som mulig da det blir nok å bruke pengene på fremover med husprosjekt.

Camilla

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Googlet Lady refleksjon og kom til deg! Har kjøpt ny leilighet og skal male den hvit. Ble du fornøyd med fargen?

    Mvh

    Tina

    SvarSlett
  2. Hei Tina!

    Beklager sent svar, men hadde ikke sett denne kommentaren. Vi er veldig fornøyd med fargen og jeg kan absolutt anbefale den :-)

    Klem Camilla

    SvarSlett