8 måneder...

Tiden virkelig flyr avgårde om dagen. Lille sjarmøren har blitt 8 måneder nå og permisjonstiden nærmer seg slutten. Litt skummel tanke, men kjenner at det er veldig godt at jeg skal ha ferie frem til 1. august.

Vi skal kose oss hjemme sammen med pappaen og storesøster halve juni og hele juli. Så skal pappaen og mini sjefen få en måned for seg selv før det blir barnehagestart. Jeg gleder meg faktisk litt til å begynne å jobbe igjen også. Treffe alle de fantastiske kollegaene mine og bruke hodet på en litt annen måte. Men litt rart blir det nok også, ihvertfall i starten....

Jeg har kost meg masse i denne tiden som jeg har gått hjemme. Hatt mange hyggelige barseltreff, lunsjer, babysang, babysvømming og trilleturer. Vi er blitt en flott gjeng alle mammene jeg har tilbrakt tid med dette året og vi kommer til å fortsette å ha kontakt i tiden fremover også. Masse nye bekjentskaper som jeg setter utrolig stor pris på :-)

Her er noen bilder av lille gullet mitt som faktisk ikke er så liten lenger...
4 måneder
4 måneder
6 måneder
8 måneder

Bilder er viktig og dette minner meg på at jeg må huske å ta enda mer bilder for å dokumentere denne tiden som aldri kommer tilbake. Barna vokser så utrolig fort og før man vet ordet av det er de blitt store.
Denne sommeren skal ihverfall vi nyte sammen som familie og gjett om vi skal ta mange bilder.

Ønsker alle en fotofin uke!

KLEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar