Sprangstevne

På lørdag var det duket for sprangstevne på Stall Eikeberg. Det var Emilie sitt første stevne og det var selvfølgelig stor stas. Hun stilte i 20 cm klassen så det var ikke så høye hindere. De skrittet hele banen og det var en svært fornøyd frøken som kom i mål uten noen riv. Hun fikk en kjempefin grønn sløyfe og synes det hadde vært veldig morsomt.

Som gammel sprangrytter måtte jo jeg også prøve meg. Det var vel ca 18 år siden jeg hadde forsert ett hinder så det var både spenning og litt sommerfugler i magen når jeg skulle delta i 60 cm klassen. Hesten jeg skulle ri slo seg helt vrang på vei inn på banen så det ble et kjapt hestebytte. Dølagamp istedenfor en fullblods var ikke helt optimalt, men jeg klarte meg da bra allikevel. Det ble to feilfrie runder og sløyfe på meg også!



Og et lite bilde av meg....


KLEM 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar