Multiform

I jakten på det perfekte kjøkkenet har jeg nå funnet den danske kjøkkenleverandøren Multiform.
Jeg er så usikker på hvilken stil jeg skal velge på kjøkkenet da jeg trekkes frem og tilbake mellom ulike varianter. Jeg har vist frem tidligere en variant jeg har fått tegnet hos Sigdal med frontene som heter Scala. Det kan du se HER.

På det kjøkkenet blir det masse skap plass og stilen blir en "light" Herregård stil. Jeg trekkes imidlertid mer og mer mot det minimalistiske rene grepsløse kjøkkenet og synes Multiform er lekkert i tillegg til at det er kvalitet og god design.

Jeg har vært i kontakt med de og holder på med en tegning. Det spennende er at arkitekten hos Multiform hadde noen helt nye og annerledes ideer enn det tegneren til Sigdal hadde så det blir spennende å se.

Her er noen inspirasjonsbilder fra Multiform.






Hva synes du?


1 kommentar:

  1. Ah - DET var et lekkert kjøkken det! Misunnelig!!! :)

    Hilsen Silje Sigvartsson

    SvarSlett