My workspace

I helgen ommøblerte vi litt i stuen, og arbeidsplassen fikk en litt mer sentral plass. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Mer luft og mer gulvplass til barna for å leke.

Prikken over i'en er den herlige "about a chair" stolen fra Hay. Den er både pen å se på og god å sitte i. Jeg kjøpte min hos den fine nettbutikken Hviit.no



Foto: Camilla Engelstad

Det ble litt kornete bilder fordi det var dårlig med dagslys på ettermiddagen, men det får gå.
God torsdag kveld ønskes dere, nå skal jeg legge litt barn og jobbe litt igjen.

// Redecorating the apartment making room for a new workspace with my lovely new about a chair from Hay. Just love it.

3 kommentarer:

  1. Hei, kom tilfeldigvis over bloggen din i dag når jeg søkte på jotun maling. For et fantastisk hus du har:) Hvor er skrivebordet fra?

    SvarSlett
  2. Hei Lena,

    Så hyggelig å høre at du likte bloggen min. Skrivebordet på bildene her er fra Ikea og heter Micke.

    Ønsker deg en fin fin helg videre!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Takk for svar. Ble skikkelig overrasket over at skrivebordet var fra ikea, det såg veldig eksklusivt ut. Men dess bedre for lommeboken :) Fint var det ihvertfall,

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett