Emilie er blitt 2år

På onsdag ble Emilie 2 år og det måtte jo selvfølgelig feires. Jeg bakte kake kvelden i forveien og vekket henne på morgningen med deilig sjokoladekake og saft på sengen. Vi satt alle 3 i sengen og spiste og koste oss. Emilie var veldig opptatt av at alle måtte ha kake på asjetten sin når det var tomt ble det påfyll igjen med engang. Vi hadde også med kake til barnehagen så de feiret bursdagen der også. Emilie fikk en kjempeflott gave av Anne, som er assistenten i barnehagen som Emilie er veldig glad i. Hun fikk et skjørt og en genser. De lagde selvfølgelig også bursdagskrone, som i år var gul. Til søndag skal vi ha selskap for hele familien, så da blir det wienerpølser, kaker, kaffe og brus!

Emilie har også begnt på danseskole og i går var vi der for andre gang. Det er et kurs for barn mellom 2 og 3 år, og det varer en halv time hver gang. Emilie elsker det og vil danse mer når det er ferdig. Blir spennende å følge med utviklingen fremover i kurset. Uannsett er det en veldig koselig tid for mamma og Emilie sammen.

På scrappe siden har jeg fått laget et par bidrag til the M game på minneriket og jeg leverte også et bidrag i andre runde av skisse-o-mania på scrapping.no. Det var en spennende omgang for det skilte bare 1 stemme fra finaleplass. Det var litt trist for det hadde jo vært gøy med en finaleplass, men jeg er kjempeglad for alle stemmene. Tusen takk alle sammen! :)

2 kommentarer:

  1. Hei Snuppa!!
    Denne lo`n var bare så nydelig Camilla!!!
    Fikk min stemme denne!!!
    Har hatt det så travelt i det siste,så noen cc er ikke oppe å går enda. Skikkelig nedprioritert den stakkars :)
    Mye tanker i hode om dagen,og så reiser jeg til CHA messen med Tone på fredag!!!
    Bestemte meg for å bli med henne i går!!
    Gleder meg vannvittig da!!
    Håper formen din er bedre,og at du begynner å bli ajour.
    Tar gjerne et privat treff og hjelp med både det ene og det andre når jeg kommer tilbake!!
    KLEM.

    SvarSlett
  2. Forsinket gratulasjoner herfra!!! Layouten er nydelig!!!

    SvarSlett