Shopping









I går var jeg på venninne salg hos Chill Norway. De har så utrolig mye lekkert og jeg fikk med meg en ganske så mange godbiter hjem :-) Siden de nå har utvidet til flere land og har produsert mer vareprøver enn tidligere var det MYE igjen etter gårsdagen salg. De har derfor valgt å invitere alle som liker de på Facebook til vareprøvesalg førstkommende mandag 23 April fra klokken 8-20. Det er en fantastisk mulighet til å få noen helt unike plagg og fantastiske klær til en god pris. 

Moo Collection (vesker) og HG Collection (interiør) vil ha vareprøvesalg samtidig. HG Interiør har masse flott interiør og fører blant annet merket Senze of Joy. Jeg kjøpte noen lekre puter og et pledd derfra som er helt fantastisk. Jeg falt også veldig for en veske fra Moo i går som bare måtte bli med hjem :-) 

Klikk på linken og lik Chill Norway på facebook så kan også du få shoppet masse flott til sommeren





Happy shopping!

KLEM


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar