Kundekveld hos Hviit


Foto: Lyse Ideer

For et par uker siden var jeg på en utrolig koselig kundekveld hos Hviit. Linda og Nina hadde ordnet med lekker snacks og gode rabatter. Det er alltid koselig å treffe disse jentene og når man kombinerer det med shopping i tillegg blir det aldri feil. Alle kundene fikk en fin goodiebag og det var også utlodning av noen ekstra velfylte (jeg vant desverre ikke).

For de som ikke kjenner til Hviit så er det en fantastisk flott interiør butikk som har showrom på Fjellhamar og nettbutikk. Butikken finner du HER, og showrommet er absolutt verdt et besøk.

Da jeg ikke hadde med meg kamera denne dagen har jeg lånt bilder av Heidi med bloggen Lyse Ideer.  
Fin lørdag til dere alle!

Camilla



1 kommentar:

  1. Neimen, se her! Så fine bilder.. ;)

    Kjempegøy at du likte mine bilder så godt. Takk for at du har linket tilbake til min blogg <3

    Ha en herlig uke.
    (Nå må høststormen blåse bort snart!)

    Klem fra Heidi

    SvarSlett