ALT KAN FORNYES

August måned er en måned hvor blanke ark og fornying er i fokus. Vi starter på nytt etter sommeren.

Personlig liker jeg denne tiden godt med tanke på fornying og denne høsten har jeg en god del prosjekter på gang. Kjenner det skal bli deilig å komme i gang!


Når det kommer til interiør er jeg veldig glad i å fornye. Det trenger ikke å være de store tingene, men små ting som å flytte litt rundt på ting eller endre noe jeg har fra før.

  Spraylakkering er en super effektiv og rimelig måte å fornye interiøret på.
Jeg spraylakkerer gjerne loppemarked funn for å få noe helt personlig inn i interiøret mitt.

Denne vasen er spraylakkert med gull. Den var opprinnelig en stygg mønstrete vase som jeg fikk meget billig på et loppemarked.


Denne hvite vasen er også et loppemarked funn.
Med hvit spraylakk ble den helt super til høstens lyng.


NIB utfordrer oss denne måneden til å vise hvordan man kan fornye med spraylakk, så med dette innlegget deltar jeg i august utfordringen alt kan fornyes. 

Du kan finne flere bidrag til utfordringen HER eller på Instagram
#nibutfordringen #quickbengalack


// Some spray paint is all you need to make old things look like new. It is a very cheap way to renew your interior and make it extra personal //

2 kommentarer:

  1. Det er helt genialt med spray!
    Finnes mange ting med fantastisk fin form, men stygge farger og mønstre :))
    Dessuten er det veldig kjekt å ha noe ingen andre har :)

    Vasene dine ble kjempefine, jeg har nettopp sprayet noen blomsterkrukker med sort farge, ble kult det og:)

    Ha en fin fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, spraymaling er virkelig genialt. Så enkel og rimelig måte og fornye på. Og vi interiørjunkies elsker jo å fornye oss. Så spennende med blomsterkrukker da, gleder meg til å se :-)

      Fin kveld til deg!

      Slett