Ilse Crawford for IKEA - I butikk NÅ!


SINNERLIG kolleksjonen er et samarbeid mellom IKEA og den kjente designeren Ilse Crawford. Den består av 30 produkter fordelt på 3 kategorier; spiseplassen, arbeid og avslapping.

Kolleksjonen består av naturlige materialer som kork, glass og keramikk og jeg simpelthen elsker den naturlige og rolige følelsen denne kolleksjonen gir meg.




Noe av det spesielle med kolleksjonen er bruken av kork. Dette materialet er både naturvennlig og bærekraftig i tillegg til at det gir interiøret en varm og fin glød. Dette kommer vi nok til å se mye mer av fremover.


Bambus er også er materiale som er brukt mye i denne kolleksjonen. Sjekk ut de nydelige lampene.



Vakre vannkarafler. Disse står på min ønskeliste. 


Elsk Elsk Elsk.... om jeg bare hadde hatt plass...



Kolleksjonen er i butikk NÅ så det er bare å ta turen til nærmeste IKEA varehus. Det står ihvertfall på min agenda for helgen. 

// The british interior designer Ilse Crawford has a collaboration together with IKEA. The collection is called SINNERLIG and are in stores NOW. Beautiful natural products made of cork, glass, ceramic and bamboo. I love the calm and natural feeling and several products are on my wishlist. It will be a trip to the nearest IKEA in the weekend to get some of these goodies //


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar