En dag på campingen

Nå ser det virkelig ut som at sommeren er på hell og at høsten er klar for å gjøre sitt inntog. Nå gjelder det å nyte de siste dagene vi får med sol og fint vær :-) Det gjorde ihverfall vi til gagns igår når vi reiste vi ut til Sløvika camping ved Randsfjorden der et vennepar har en fantastisk fin plass helt nede ved sjøen. Ungene storkoste seg og det var utrolig stas med vannski, tube og båttur til Hadeland Glassverk. Emilie synes det super moro å kjøre tube og ble ikke skremt da tuben traff en bølge og hun havnet først opp i lufta også rett ned i vannet. Utrolig tøff den lille frøkna :-) Det ble en super fin dag med masse frisk luft og det var en sliten frøken i bilen på vei hjem på kvelden. Her er noen bilder fra dagen.











I dag ble det hoppeloppeland for min kjære og frøkna, mens jeg er hjemme og slapper av :-) Noen privilegier må man ha når det er under 1 uke igjen til termin... Vel, jeg sitter ikke bare å sløver da. Planen er å få unna litt klesvask og rydde litt småting mens de andre er borte.

I morgen skal vi ut å titte på et hus som ligner det vi vurderer å bygge, det gleder jeg meg veldig til. alltid spennende å titte på litt romløsninger og man får en helt annen følelse av størrelsen på ting i forhold til kun å studere tegningene.

Ønsker alle en fortsatt strålende søndag!

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar